gardei rabaños máis alá de Orión...
30.3.07
Mmmmúsica, oh si!
Chégame un requerimento da Raíña Vermella que creo que partiu de mariademallou. O caso é que elaborar unha lista de cancións sempre é complicado, pero coido que desta volta o será aínda máis porque teñen que ter unha asociación sensual/sexual. Déixovos logo aquí o meu top-five de música para prender o lume. Que as desfrutedes.
P.D. Se ao acabar tedes unhas gañas irreflenables de procurar ao Pastor Eléctrico, recordade que é simplemente pola música ;)

1- Romeo & Juliet - Dire Straits -> Para os románticos
2- Love, hate, love - Alice in Chains -> Para indecisos
3- Lover you should have come over - Jeff Buckley -> Para os sensibles
4- Foxy Lady - Jimi Hendrix -> Para os resentidos
5- Last Kiss - Pearl Jam -> Para tod@s

Deixo un bonus track do home que fixo que me namorase dunha guitarra.



Como non sei moi ben quen queda sen facer isto, quen se sinta con ganas de continuar o mmmúsica, que o continúe.

Etiquetas:

 
publicado por O pastor eléctrico ás 14:50:00 |


5 Comentarios:


  • At 9:37:00 da tarde, Blogger moucho branco

    Pois a anos luz quedo con Foxy Lady e mais Romeo & Juliet. Calquera das dúas son grandes cancións, moi apropiadas tamén para o asunto...

     
  • At 11:38:00 da manhã, Blogger A Raíña Vermella

    Inmellorable! Xa non me lembraba de Romeo&Juliet, temazo onde os haxa. E mil grazas polo vídeo, eu namoreime de Eric, con ou sen guitarra, pero a verdade é que con ela gaña moito. Vouno ver outra vez (suspiro).
    P.D: Jeff Buckley é un tanto melancólico pero tamén resulta super erótico:)

     
  • At 12:39:00 da manhã, Blogger Mario

    Non sei porque sospeitaba que irías por aí, se fixese unha quiniela até sacaría os títulos. Moi boa escolla, por unha vez gáñote a friki, e se non bota unha ollada á miña.

     
  • At 4:10:00 da tarde, Blogger cambote

    Eses noventa moi presentes. Eu ó contrario de Mario non agardaba algo así. Espara algo máis... "electrónico"????
    Non sei por que...
    :-)

     
  • At 10:43:00 da tarde, Blogger O pastor eléctrico

    De Hendrix valeria calquera Moucho, dubido que haxa algo máis estimulante
    Dire Straits sempre están presentes para o pastor. Eu tamén teño un punto de melancolía, de ahí o de Buckley, supoño. De nada polo vídeo Raíña ;)
    Umm, non me estarás a espiar a chola Mario? A ver se me van entrar neuras...
    Bueno cambote, e que eu son máis eléctrico ca electronico, de ahí a miña paixon pola guitarra e o son Seattle é das miñas grandes paixons tras o Blues.