gardei rabaños máis alá de Orión...
6.10.07
Non me gusta

O outro día no bus urbano, ía pensando eu en Compostela, unha cidade que me marcou moi fondamente (para ben coido) e da que, por unhas ou outras cousas, non podo pasar moito tempo alonxado. Víronme á cabeza un montón de vantaxes que ten a cidade fronte a outros lugares onde paso a miña vida pero tamén certos inconvintes. Como estes segundo son menos e sempre fun unha persona moi preguiceira práctica, coido que será mellor contar aquelas cousas que non me gustan en vez das que si, por razóns de aproveitamento do papel e esas cousas.

- Non me gustan os autobuses urbanos. Non me gusta o libre albedrío que organiza o seu paso polas paradas. Nin tampouco a sensación de ser unha zamburiña en conserva, nin ter que ecoitar a Cope despois de almorzar.

- Odio o tráfico da cidade. Alguén coñece un lugar onde aparcar sen ter que pagar diezmos?

- Por que sempre hai obras no piso do lado? Bueno, isto é unha pregunta mais que unha sentencia, pero supoño que me entendedes.

- Non teño moita simpatía por certos individuos afins ao clero.

- Desespérame que sempre chove cando vou sen paraugas e con cousas que non aguantan ven a chuvia.

- Paráceme que unha caña a 1,20€ é moito pedir.

- Non me gusta madrugar

Polo resto, coido que é un bo lugar para existir. Se me vedes pola rúa mal encarado, botádelle a culpa a calquera dos puntos arriba mencionados, ou aos políticos segundo o caso. Estes últimos teñen culpa do 70% das miserias humanas.

Etiquetas:

 
publicado por O pastor eléctrico ás 11:45:00 |


13 Comentarios:


  • At 7:10:00 da tarde, Blogger Arale Norimaki

    Coido que realmente e menos do que parece o que non che gusta, xa que madrugar, ver aos individuos clericosos e o das obras son relativamente evitables cun pouco de vontade e boa sorte. Amais. o das obras e internacional...a min estanme construindo unha casinha xusto ao lada da fiestra (o que as de aqui son de madeira, pero para o ruido eche o mesmo). Sempre nos quedaran os tapons...

     
  • At 1:12:00 da tarde, Blogger A Raíña Vermella

    Compostela é un dos mellores lugares posibles para existir, na miña opinión, e despois de ver o tráfico infernal de Madrid, as vespas asasinas de Roma ou os cafes a 3 EUROS!!!! de París. A min tampouco me gusta o bus urbano nin andar cos pes mollados, pero en fin, paciencia e katiuskas;)

     
  • At 6:21:00 da tarde, Blogger Fada Branca

    Gustame compostela, a primeira vez que fun encantoume, e sempre me trae gratos recordos. A ver cando me podo volver a pasar. Algún días, se deus quere... vai ser que se eu poidi mellor dito

     
  • At 12:30:00 da manhã, Blogger moucho branco

    A min SI me gustan os indivíuos afíns ao clero.... me gustan moito e creo que temos que intentar practicar sexo con eles tanto como sexa posible..... eles tamén o precisan!.... (xa teño unha camapaña mais, :P)

     
  • At 8:08:00 da manhã, Blogger Mario

    Os turistas!!! Esqueciches os turistas. O señor Ruibal dicía que á cidade só lle faltaba o mar. Eu concordo. Falta o mar para poder guindar aos turistas polos cantís.

     
  • At 12:49:00 da tarde, Blogger sergio74

    tem razom Mario, asi depaso q guindamos os turistas tamem se pode guindar os politicos o mar e o lero.jee, asunto resolto, xa verias como melloraba a cidade.
    saudos

     
  • At 4:26:00 da tarde, Blogger O pastor eléctrico

    Xa Arale, no fondo isto non era máis que un exercicio de queixa gratuita. Eu no caso dos tapóns teño nv10 ;)
    xa Raiña, eu a pesares de andar por este mundo enorme que é o ciberespazo, son tamén dos que gosta dos sitios pequenos.
    Ten coidado Fada, se vas igual xa non podes marchar nunca.
    Eu coido que non me vou afiliar a esa campaña Moucho, o sexo é pecado! ;)
    A min os turistas non me molestan Mario, moléstame máis outra xente oriunda destes lares. No do mar concordo ao 100%
    Non Sergio, non debemos tirar lixo ao mar. Que se ocupe sogama.

     
  • At 1:52:00 da tarde, Blogger A rapaza do arco

    De todo iso o que máis detesto é a choiva,sen dúbida. Poñerse perdid@ porque esqueciche o paraugas ou cho mangaron e andar todo o p. día cos pes molladas porque as p. botas que acabas de mercar resulta que collen auga non se sabe por onde...
    Pero seguro que non teu caso é aínda peor, o de ser eléctrico non parece moi compatíbel coa auga :)

     
  • At 5:56:00 da tarde, Anonymous Anónimo

    pois a min a choiva en compostela gustame, dalle umha cor diferente.
    E o que menos me gusta en compostela e o Agosto,con esa marea de turistas e esa calmainactividade vital.
    mais penso que e o lugar ideal pra vivir e se podo nom marcharei

     
  • At 12:19:00 da tarde, Blogger O pastor eléctrico

    Eu o da auga lévoo moi mal Arqueira. Teño que ter ollo coas molladuras.
    No de Augosto conordo contigo ak. Seguramente é extensible ao resto de moradores de cidades do interior. É horrible o verán no interior.

     
  • At 5:41:00 da tarde, Blogger Roi Buligan

    Pois non me gosta:
    as lentellas
    os extremos menos no fútbol.
    os que se sorprenden que che goste o fútbol e a cultura ao mesmo tempo
    Os snobs e pedantes
    Os que din que Lugo é unha provincia interior.
    Os que se avergoñan do rural
    Os que desprezan os vellos
    Os vellos intolerantes e imcompresivos cos novos.
    Os que se rin de ti por non levar paraugas un día de choiva (a min mólame mollarme)
    Os que falan moi alto nos bares de política ou deportes para seren escoitados por toda a clientela.
    A xente que non mira aos ollos cando fala.
    O café de puchero.
    A xente que presume de foder moito.
    Os tios que presumen de polla grande.
    As molestas etiquetas da roupa interior.
    Os camareros que ofrecen tapas a todos menos a ti
    et cetera et cetera

     
  • At 10:36:00 da manhã, Blogger begira...

    e eu que me consideraba afortunada por vivir a carón do único pub da zoa na que a cervexa "só" custa 2.20 libras! (uns 3.50 euros)! E coñezo casos de xente que pagou 4.50 por un té en paris (para os que non tomen té: é auga e unha bolsiña que no súper che venden 50 por dous euros)
    Non vos quexades que tedes moita sorte con Compostela! xa querería eu vivir aló...

     
  • At 11:25:00 da tarde, Blogger O pastor eléctrico

    Si que te molestan cousas Roi Buligan. O bo dos blogs é que poden servir para deixar sair todos eses demos que temos dentro. Estou contigo no das lentellas.
    Acabo de sentirme aliviado begira. Por aqui poderei seguir coas cañas.