gardei rabaños máis alá de Orión...
9.5.07
Cuestionario Proust
Chégame de parte da Raíña Vermella este cuestionario. O caso é que tiña pensado escribir sobre o motivo da miña ausencia prolongada do blogomillo pero como ando algo escaso de tempo vou aproveitar para contestar isto e así de paso deixovos coa intriga até a fin de semana.

1. O principal rasgo do meu carácter?
A meticulosidade
2. A calidade que prefiro nun home?
Sentido do humor, honestidade
3. A calidade que desexo nunha muller?
Sentido do humor, honestidade
4. O que máis aprecio nos meus amigos?
A amizade e a paciencia
5. O meu principal defecto?
Demasiados. a meticulosidade?
6. A miña ocupación preferida?
Ler, conversar, enfrikarme
7. O meu soño de dicha?
Que as cousas me saian ben.
8. Cal sería a miña maior desgraza?
Vivir máis que os seres queridos
9. Que quixera ser?
Xogador profesional de baloncesto. No seu defecto, de póker
10. Onde desexaría vivir?
En Canadá
11. A cor que prefiro?
O azul do mar
12. A flor que prefiro?
Non son moi entendiso en flores, mais sempre gostei da rosas de toda a vida
13. O paxaro que prefiro?
As águias son uns bechos moi chulos
14. Os meus autores preferidos en prosa? K.Dick, Tolkien, Welsh, Auster e Mendoza
15. Os meus poetas preferidos?
Uff, pode deixar en branco?
16. Os meus heroes de ficción?
Bender, Sherlock Holmes, Nosferatu e O home sen nome
17. As miñas heroínas de ficción?
A tenente Ripley, a princesa Leia...
18. Os meus compositores preferidos?
Clásicos gosto de Bach. Coltrane, Ellington, Herbie Hancock, Clapton, Knopfler...
19. Os meus pintores predilectos?
Gracias a agurdión profundicei en Friedrich (que me parece xxenial), Munch, Lichtenstein
20. Os meus heroes da vida real?
Todo aquel que o merece e non se gaba diso.
21. As miñas heroínas históricas?
Todo aquela que o merece e non se gaba diso.
22. Os meus nomes favoritos?
Lúa, Antía, Andrés e Xabi
23. Que detesto máis que nada?
A escaseza de miras, o falar por falar, o desprezo ao que non se coñece, a politica que se fai no estado español e o impor normas á forza
24. Que caracteres históricos desprezo máis?
Case toda a xerarquía da Igrexa dende que morreu XesusCristo, os xenocidas, etc
25. Que feito militar admiro máis?
Ningún
26. Que reforma admiro máis?
Gustaríame que se reformase a lei da propiedade intelectual
27. Que dons naturais quixeras ter?
O virtuosismo musical, poder voar
28. Como me gustaría morrer?
Sen molestar nin causar dor a ninguén
29. Estado presente do meu espírito?
Euforía contida, ganas de seguir traballando
30. Feitos que me inspiran máis indulxencia?
Os que se fan sen mala intención
31. O meu lema?
Non desbotes (case) ningunha posibilidade

Como case sempre chego tarde, mais Arale e Ailandra non fixeron o cuestionario, así que se teñen ganas/tempo, mándolles o recado.
Volverei o sábado xa con máis tempo.

Etiquetas:

 
publicado por O pastor eléctrico ás 11:20:00 |


6 Comentarios:


  • At 7:51:00 da tarde, Blogger FraVernero

    Vaia... tí tamén, Bruto! Primeiro, as historias eléctricas. Agora, os viciosos cuestionarios-cadea que nos encarcela...

    Canadá? Porqué Canadá? Teño un amigo que tamén quixera irse a vivir para aló. Moito frío, non?

     
  • At 10:41:00 da tarde, Blogger Mario

    A princesa Leia?

     
  • At 2:44:00 da manhã, Blogger moucho branco

    ostia!, menos mal que alguén coincide conmigo no de Tolkien!... hai por aí moito blasfemo, ;)

     
  • At 11:22:00 da manhã, Blogger A Raíña Vermella

    Pois si, a princesa leia, que pasa? ústame a resposta á de estado presente do meu espírito:) Agora, ao ler o teu, lembreime de mogollón de autores e músicos que se me esqueceron no meu! Podo poñer unha ligazón que poña "continúa nas Ovellas Eléctricas"? Como puiden esquecer a Tolkien? Será que me fago vella? Que desazón...

     
  • At 12:20:00 da tarde, Blogger O pastor eléctrico

    Estou namorado de Canadá dende moi pequeno, FraVernero. Gostaría de vivir nunha casa feita de madeira rodeado de árbores enormes e osos durmidos,amais dos río canadianos que son fermosos. Iso si, estrañaría o mar...
    Si Mario, Leia. Algún comentario ao respecto? :)
    Demasiado balsfemo Moucho, demasiado.
    Así me gusta Raíña, gañando apoios.

     
  • At 11:16:00 da tarde, Blogger begira...

    gustoume moitísimo á da xerarquía da igrexa, canta razón! E sobre todo Friedrich... aínda que Munch tampouco está mal. e non acabo de entender que ten mario contra leia, con esas trenzas-casco que marcaron época!