Hoxe cúmprense douscentos anos do nacemento do xenial Edgar Allan Poe. Que dicir deste autor, referente do misterio, o xénero detectivesco e incluso a ciencia ficción. O seu influxo (non só) na literatura universal foi tan grande que non fai falla case nen dicilo. Unha das referencias que me ven á cabeza é a dese capítulo da noite de bruxas de The Simpsons no que Lisa lle recita O Corvo a Bart. Coma non atopei un video bo dese capítulo, poño este outro, que é no que se basea a versión de Matt Groening.
Un aplauso para Vincent Price donas e cabaleiros.
Este é un aniversario especial, non só polo redondo do número senón porque tamén se coñeceu unha boa nova para todos os que afeccionados á Poe. A editorial Galaxia vai editar proximamente o primeiro tomo da súa narrativa completa. Eu levo tempo querendo facerme cunha, tiña en mente outra, pero agora vou agardar pola edición galega. A tradución é de Eva Almazán, que xa me achegou ao galego a Auster. Será certo que en galego é todo mellor?
Tive a grata surpresa de receber o Prémio Dardos do Modesto Fraga.
Com os meus agradecimentos ao Modesto, passo a transmitir o que este prémio implica:
"Com o Prémio Dardos reconhecem-se os valores que cada blogger, emprega ao transmitir valores culturais, éticos, literários, pessoais, etc., que, em suma, demonstram sua criatividade através do pensamento vivo que está e permanece intacto entre suas letras, entre suas palavras. Esses selos foram criados com a intenção de promover a confraternização entre os bloggers, uma forma de demonstrar carinho e reconhecimento por um trabalho que agregue valor à Web. Este Prémio obedece a algumas regras:
1) Exibir a imagem do selo; 2) Linkar o blog pelo qual se recebeu a indicação; 3) Escolher outros blogs a quem entregar o Prémio Dardos.
Assim sendo, repasso o Prémio Dardos para os blogs abaixo, pelo valor que lhes reconheço":
À la belle étoille As ovellas eléctricas Memórias dum esquelete O Afiador da Galiza
Para conheceres os outros blogues e recolheres o selo do Prémio Dardos, visita o meu espaço.
Plasplasplas.../clapclapclap...
Certamente un corvo que di "Nunca máis!" é moito mellor! :P Un biquiño